RSS Неділля, 24.09.2017, 10:37


Безсалівcька
 загальноосвітня
 школа

 І - ІІІ ступенів


Меню сайту
Новини інтернету

Чи безпечне спілкування через ICQ?

Для чого потрібний антивірус

Міні-чат
Наше опитування
Дайте оцінку нашого сайту
Всього відповідей: 139
Система Orphus
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів 0

Сторінка психолога

 

 

 

 

Поради батькам майбутніх першокласників

Методи роботи з «важкими» дітьми

Чому діти обманюють?

Як оцінювати шкільні успіхи своїх дітей

Профілактика професійного вигорання

 

    Олефіренко Юрій Вікторович,практичний психолог та соціальний педагог Безсалівської ЗОШ І-ІІІ ступенів  Кваліфікаційна категорія “ спеціаліст ІІ категорії ” Пройшов навчання за програмою “Сприяння просвітницькій роботі “рівний рівному серед молоді України щодо здорового способу життя .”Брав участь у роботі регіонального семінару – тренінгу з упровадження Комплексної програми формування навичок здорового способу життя у дітей та підлітків (за проектом “Діалог ”).


Завдання практичного психолога


Сприяти всебічному розвитку психіки особистості школярів молодшого, середнього та старшого шкільного віку.
Визначення рівня розвитку пізнавальних процесів пам’яті, уваги, уяви, мислення, сприйняття.
Активізація прояву пізнавальної сфери учнів.
Діагностика та корекція девіантних проявів поведінки важковиховуваних учнів.
Психологічний супровід учнів 1-их, 5-их класів в процесі їх адаптації до навчання.
Психологічна допомога учням у їх професійному самовизначенню.
Корекція прояву дезадаптивних явищ серед учнів, що навчаються у системі профільного навчання.
Виявлення учнів із затримкою психічного розвитку та психологічна допомога цим учням.
Формування взаємної емпатії, поваги з метою згуртованості класного та педагогічного колективів.
Аналіз сімейного виховання учнів і його впливу на поведінку та навчальну мотивацію.
Формування взаємної стратегії поведінки між батьками та школою під час навчання і виховання учнів.
Психологічний супровід учнів 11-х класів у підготовці до ЗНО

Вище зазначенні завдання реалізовуються такими напрямками роботи як:


діагностична робота;
корекційно розвивальні заняття;
психологічні тренінги;
психологічні консультації;
просвітництво;
участь у роботі батьківських зборів;
відвідування та аналіз уроків.
Слід відмітити, що успішність вирішення важливих проблем навчально-виховного процесу, пов’язаних із недисциплінованістю, важковиховуваністю, неуспішністю, невстиганням, дезадаптацією учнів, залежить від єдності зусиль 5-ох сторін:
вчитель;
учень;
психолог;
соціальний педагог;
батьки.


      Практика показує, що відсутність взаємодії, узгодженості думки однієї із сторін утруднює розв’язання проблеми або ж з часом загострює її. Важливим є досягнення співпраці із батьками:
інформування змісту проблеми;
переконання їх щодо важливості вирішення;
вивчення основ сімейного виховання;
визначення обізнаності батьками особистісних якостей дитини.
     Необхідно зазначити, що саме сімейне виховання є «колискою» майбутнього розвитку особистості. Те, як батько з матір’ю прищеплять в свідомості дитини почуття відповідальності, поваги, взаєморозуміння, любові до ближнього, любові до праці, впливає на становлення такої «Я»позиції, яка відповідає суспільно прийнятим нормам життя.
Тому батькам в процесі виховання слід дотримуватись таких принципів:
виховувати дитину у взаємній любові зі сторони усіх членів сім’ї;
поєднання батьківської любові із розумним, доброзичливим покаранням словом, яке дає змогу дитині зрозуміти провину і не відчути себе приниженим. Уникайте фізичних покарань;
поведінка у відносинах між батьками чи іншими членами сім’ї є для дітей прикладом відносин із однолітками, в тому числі протилежної статті;
звички та навики культури поведінки дитини випливають, в першу чергу, із сім’ї;
залучати дитину до домашньої праці, пам’ятаючи, що «праця виховує людину», у праці реалізовуються можливості людини, встановлюються відносини між людьми, розвивається почуття відповідальності;
змалку прищеплювати любов до розумової праці, формувати мотивацію навчальної діяльності;
хвалити дитину за її добрі вчинки – це активізовує її життєвий потенціал, але не слід перехвалювати;
бути спостережливим до розвитку та прояву особистісних рис характеру дитини. Це допомагає шукати підхід у вихованні та передбачати можливі негативні наслідки поведінки;
привчати дитину розуміти та визнавати свою провину, а батьки повинні бути прикладом у цьому;
не захищати дітей, якщо вони провинились;
не потрібно боятись довіритись із проблемами у вихованні людині, яка може допомогти;
у межах школи слід звертатись по допомогу до психолога, соціального педагога, вчителів, адміністрації школи. 


                              Поради батькам: як підготувати дітей до школи


     Психологічна готовність дитини до шкільного навчання полягає в тому, щоб до часу вступу до школи в неї склалися психологічні риси, які властиві школяру.
В дошкільному віці виникають поки що тільки задатки цього перетворення в учня: бажання вчитися, стати школярем, уміння керувати своєю поведінкою і своєю діяльністю, достатній рівень розумового розвитку і розвитку мови, наявність пізнавальних інтересів і, звичайно, знань і навичок, необхідних для шкільного навчання.
Накопичення цих передумов - непроста справа. Що ж можна і чого не можна робити до школи?
Зовсім не слід:
•    до приходу в школу змінювати режим життя дитини: позбавляти його денного сну, довгих прогулянок, ігор в достатній кількості;
•    оцінювати все, що робить малюк, так, як повинна була б оцінюватися діяльність учня;
•    „проходити" з дитиною програму першого класу, насильно змінюючи гру навчанням.
Необхідно:
•    прищепити дитині інтерес до пізнання оточуючого світу, навчити
спостерігати, думати, осмислювати побачене і почуте;
•    навчити його долати труднощі, планувати свої дії, цінувати час;
•    вчити дитину слухати і чути оточуючих, поважати чужу думку, розуміти, що власні бажання потрібно узгоджувати з бажаннями інших людей - дітей і дорослих, прагнути реально оцінювати свої дії і досягнення.
Світогляд дитини, її знання - це все те, про що вона дізналася з вашою допомогою за усі дошкільні роки - знання про навколишній світ, від найближчих його проявів, які вона безпосередньо засвоїла, і до віддалених, які дитина засвоїла, коли їй пощастило подорожувати з вами, з ваших розповідей, бесід, домашніх занять, з книжок, радіо, телевізора, від друзів тощо:
•    що знає дитина про себе (прізвище, ім'я, адресу), про свою родину (як звуть батьків, ким вони працюють, що роблять на роботі), про своє село, місто, вулицю (трохи історії, назви вулиць, важливі місця, видатні люди);
•    що знає про явища природи: пори року, їх послідовність (яка пора року настане після літа, а яка після весни, назвати усі по порядку), місяці кожної пори року, їх загальна кількість і послідовність; дні тижня, частини доби; про сонце, дощ, сніг, урожай; що таке борошно, цукор і як їх роблять, з чого роблять хліб тощо; що знає дитина про світ; улюблені книжки, музика, вірші, казки, оповідання, письменники, художники, композитори; що знає про дорослих людей: за віком, професіями, які бувають люди вдома і на роботі, серед людей, на вулиці - за своєю вихованістю-невихованістю; добротою, чуйністю-байдужістю; яких людей треба поважати, а яких боятися; звідки, на думку дитини, беруться порядні і непорядні люди; що знає дитина про сучасну техніку, транспорт.
Перш, ніж почати читати, дитина повинна навчитися слухати, із яких звуків складаються слова, які вона вимовляє. Вона повинна навчитися робити звуковий аналіз слів, тобто вміти назвати звуки, із яких складається слово.

 

Шановні батьки, пам’ятаймо, що «жити на цій землі – означає мати проблеми, розв’язувати їх – означає рости інтелектуально»

 

Форма входу
Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Сапунов Артур Євгенійович
Оперуповноважений сектору кримінальної міліції у справах дітей Лохвицького РВ УМВС в Полтавській області, старший лейтенант

Контактні телефони: 93-16-47, 102

ЗНО 2017
Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти

Тести ЗНО онлайн

Система Orphus
Створити безкоштовний сайт на uCoz
Copyright MyCorp © 2017
Відповідальна за сайт заступник директора школи з НВР Залужна Н. І.
Відповідальний за функціонування сайту Бохановський В. М.
Сайт створений 14.04.2009 р. Бохановським В. М.